понеделник, 20 февруари 2012 г.

Арменски сладки

 
Posted by Picasa

Продукти:

100 мл вода
50 мл олио
50 г краве масло
щипка сол
1/4 ч.л. сода бикарбонат
1 ч.ч. брашно (около 150 г)
50 г смлени орехи

140 г локум
250 г пудра захар
1 прахче ванилия

1. В тенджера възварете водата, маслото, олиото и солта.

 
Posted by Picasa

Добавете содата, орехите и цялото брашно наведнъж.

 
Posted by Picasa

2. Бъркайте енергично докато тестото започне да се отделя от съда. Оставете го да изстине леко, колкото да може да се работи с ръце.

 
Posted by Picasa

3. Нарежете локума на малки парченца.

 
Posted by Picasa

Откъснете парченце тесто, приплескайте го на ръката си.

 
Posted by Picasa

Сложете в него парченце локум и го затворете на топче.

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

4. Подредете сладките в тава, покрита с хартия за печене. Печете ги на 180 С.

 
Posted by Picasa

5. Смесете пудрата захар с ванилията. Още горещи, оваляйте сладките в нея.

 
Posted by Picasa

7 коментара:

  1. Всеки път като ги видя все им се каня! Много ми харесват снимките ти, особенно тези, постъпковите, някак си ме правят част от кулинарния процес. А тази нежна кошничка е толкова красива и така примамливо ме гледа /или аз нея/, че току виж съм я отмъкнала:).

    ОтговорИзтриване
  2. Емче, чудесни вкуснотии си направила! Изглеждат много , много изкушаващо! Бих си опитала с удоволствие! Така обичам локум, а....не съм яла от години.....!!!Сърдечни поздрави и пожелания за една щастлива седмица!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Еми, страхотни са! Много ги обичам!

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ги обичам тези сладки, Емилия,
    а и могат да се направят в постен вариант.
    Благодаря за чудесната идея, хубави етапни снимки,
    а и цялата полезна информация, която поднасяш в блога ти.
    Поздравления, успешна и усмихната нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  5. А,щом е вътре с локем,обезателно ще си напълня шепичката,Еми,много ми харесват сладките ти!И винаги имаш постъпкови снимки,за което те похвалвам двойно!
    Чудесни са ти станали!

    Лека нощ и приятен утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, момичета! Усмихната и ползотворна седмица ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  7. обожавам ги тези сладки
    Не съм опитвала с орехи в тестото а при локумчето,но и така съм сигурна че ще са супер
    поздрави и хубав предстоящ ден Емилия

    ОтговорИзтриване