понеделник, 16 януари 2012 г.

Свински дроб с гъби и бекон

 
Posted by Picasa

Продукти:

600 г пресен дроб
100 г пушен бекон
200 г гъби кладница
1 с.л. олио
1 малка главичка лук
1 с.л. нарязан на ситно магданоз
сол
черен пипер
няколко капки чили сос

1. Нарежете бекона на ситно.

 
Posted by Picasa

Запържете го с една супена лъжица олио докато си пусне всичката мазнина, но още да не е хрупкав.

 
Posted by Picasa

2. Накъсайте внимателно гъбите на тънки лентички.

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

Нарежете лука на ситно. Сложете ги при бекона да се запържат хубаво.
3. Нарежете дроба на тънки ленти.

 
Posted by Picasa

Добавете го при бекона и гъбите и го запържете и него. Не го препържвайте, защото ще стане твърд. Нека хване коричка, но да остане сочен.

 
Posted by Picasa

4. Подправете със сол, черен пипер, лют чили сос (по желание) и нарязания магданоз.

 
Posted by Picasa

6 коментара:

  1. Я каква интересна рецепта за дробче! Непременно ще я пробвам! Снимките са толкова изкусителни, че май и от тук ще си взема една чинийка! Хубава вечер от мен!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много апетитно! До сега не съм правила дроб с гъби, сигурно е вкусно. Май ще трябва да се пробва :)
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм хапвала свински дроб от детските си години! Твоето ястие изглежда толкова вкусно, че ми се прииска да е пред мен на обяд :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви много за хубавите думи! Дъщеря ми много харесва в тази рецепта хрупкавите бекон и гъби. Усмихнат ден на всички!

    ОтговорИзтриване
  5. Една приятелка ми каза,че е изпробвала рецрптата Ви и че е невероятно вкусна.Отивам в кухнята да я изпробвам.Пожелайте ми успех.Ще Ви споделя какво се получи.



    ПЕРВЕКТНО, ЕФЕКТНО И БЪРЗО-МНОГО БЛАГОДАРЯ.

    ОтговорИзтриване